Protože si myslíme, že je důležitá spolupráce a aktivita dětí, schopnost vyhledávat informace a dopracovávat se nového poznání vlastním postupem, zkoušením, pokusem a omylem, řešením problémů, hledáním souvislostí, tvoření si vlastních názorů, a to vše na základě nejen teoretických, ale především prakticých zkušeností, vychází naše činnost právě z tématických či projektových dnů se zaměřením na tu část životního prostředí, která je stále opomíjena - na péči a ochranu památek, na poznání historie svého domova, na uvědomování si vlastních kořenů a sounáležitosti s místem, na pochopení souvislostí sídla a krajiny a hledání jeho specifik.
V případě zájmu nás, prosím, kontaktujte.
Název programu
|
Využití ve výuce
|
Trvá
(vyuč. hodin)
|
Cena za žáka
- celkem (Kč,-)
|
Popis programu
|
Co ve škole zůstane
|
„Poznej svou obec“
|
Prvouka, dějepis
|
4
(třída, terén)
|
80,-
|
Projektový den, ve kterém děti poznají blíže místo, kde žijí. Seznámí se s obecným rozdělením památek a historickými stavbami, které se v místě nacházejí.
Práce s historickými fotografiemi.
|
Záložky do knížek
|
„Jak vzniká sídlo“
|
Prvouka, dějepis
|
4
(třída, terén)
|
80,-
|
Projektový den zaměřený na založení sídla. Práce s historickou mapou.
|
Samolepka,
mapa
|
„Památkovaná“
|
Prvouka, dějepis
|
5
(terén)
|
100,-
|
Projektový den, hra v přírodě zaměřená na kulturní a přírodní dědictví.
|
Poklad
s překvapením
|